luni, 2 martie 2020

La data de 28.02.20 , în cadrul proiectului Ora să Știm a avut loc o super activitate cu elevii cl.2 de la LT ,,Mihai Eminescu" ,ghidați de părinți și de învățătoarea ,Valentina Popescu,care s a implicat activ în lecturarea cărții,, Elmer în zăpadă" de David Mckee.Am teatralizat peripețiile lui Elmer și a prietenilor săi, în munții înzăpeziți,doar ca să le arate cât de bine se pot distra iarna!
Experimentele:obținerea zăpezii artificiale1)-bicarbonat de sodiu+spumă de ras2)conținutul pempersului +apă.
L-am îmbrăcat pe Elmer in haină multicoloră,iar fascinația finală a fost una de nedescris ,ne-am imaginat o zi de iarnă ,unde ne-am distrat de minune!!! Fericiți și bine dispuși copiii nu-și dădeau rând să-mi mulțumeasca ,pentru asemenea activitate!Mersi mult doamnei învățătoare pentru implicare
.

































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu