luni, 2 martie 2020

La data de 21 februarie, a avut loc  o nouă provocare ,în cadrul Orei să Știu pentru copiii de la Centrul de Plasament ,,Brândușa" 7-8 ani,ghidați de voluntara Corpului Pâcii,Alyssa Gurkas.Implicați activ în lecturarea cărții Ziua Buldozerului de Condace Fleiming și Eric Rohman ,copiii au învățat mijloacele de transport în două limbi, la fel și culorile în care erau colorate.Au colorat planșe și au numit fiecare mijloc de transport după cum au derulat în carte,am discutat despre -prieteni și prietenie.
Am experimentat cu culorile- cu ajutorul laptelui,gelului de veselă și culorilor alimentare am obținut magia în farfurie, de care au rămas impresionați atât copii cât și maturii.La întrebarea mea care miloc de transport i a impresionat cel mai mult ,au răspuns că- macaraua -e cea mai impresionantă,deacea am imitat macaraua.Distracție la maximum și veselie la care a participat și directorul bibliotecii.La finele activității,ferciți și bine dispuși copiii au primit,dulciuri.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu